Proces rozsyłania ankiet w Barometrze Komunikacji jest w pełni zautomatyzowany. Wysyłki, w powiązaniu z bazą odbiorców, umożliwiają łatwe przygotowowanie i śledzenie całego procesu. Tworząc nową wysyłkę mamy możliwość określenia czasu wysłania i czasu zakończenia badania. Wysyłki można także planować na przyszłość. Istnieje również możliwość ustawienia automatycznych powiadomień do odbiorców, przypominających o ankiecie oczekującej na wypełnienie. Po rozpoczęciu wysyłki mamy stały wgląd w aktualny stan badania - uzyskamy informację o tym, ilu odbiorców odowiedziło już stronę z ankietą, ilu z nich już ankietę wypełniło.
"BAROMETR KOMUNIKACJI. Innowacja w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Priorytet VIII "Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki", Działanie 8.1 "Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej"